Giv matematikken et løft,
så alle er med

Vi tilbyder

Hvad dækker MatematikLøft over?

MatematikFessors erfarne team tilbyder målrettede forløb, der løfter de børn og unge, der af den ene eller anden grund ikke lever op til deres potentiale eller forventede niveau.

Derfor tilbyder vi skræddersyede forløb, hvor vi skaber et stærkt samarbejde med skolens matematiklærere, så vi sammen sikrer, at eleverne oplever succes med matematikken.

Hvem er du?

Du er skoleleder, matematikvejleder eller lærer i grundskolen og vil gerne være med til at gøre børn og unge bedre rustede til at møde deres aktuelle og fremtidige matematiske udfordringer. Det vil du, fordi du – ligesom vi – oplever store forskelle i niveauet, og gerne vil være med til at få alle bedre med.

Sådan foregår det

Opstart

Vi finder elevernes faglige huller
Vi sammensætter niveauhold og forløb
Vi laver individuelle læringsforløb

Undervejs

Vi underviser eleverne og giver dem opgaver
Vi motiverer og giver eleverne succesoplevelser
Vi giver status på aktiviteter og indsats

Afrunding

Vi måler elevernes faglige fremskridt
Vi tilbyder eksamensforberedende kurser
Vi følger op på elevernes træningsindsats

Cases

Arenaskolen

På Arenaskolen i Greve løftede vi karaktersnittet fra 2,7 til hele 5,2, på et spændende 12 ugers forløb i en 9. klasse.

Læs mere

Herstedøster

Et intensivt forløb med 7 hold á 12 særligt udvalgte elever – med fokus på at genfinde motivationen for matematikken.

Læs mere

Halsnæs kommune

I Halsnæs havde vi en 6-ugers indsats på 5 skoler, der resulterede i, at 9. klassernes karaktergennemsnit steg fra 5,8 til 6,5.

Læs mere

Lundehusskolen

På kun 7 uger har eleverne i 2. – 9. klasse løst 200.000 spørgsmål online på MatematikFessor. Alle svar er autorettet og ført til statistik og vidner om et markant løft i faget.

Læs mere

Matematikløft – en fornuftig investering

Den motiverende tilgang og den digitale læringsform giver børn og unge succesoplevelser og lyst til at fortsætte indsatsen for at blive bedre. Samarbejdet med skolens lærere bidrager til at dele viden og bruge MatematikFessor som et undervisningsværktøj, der gør det sjovere for eleverne og frigiver tid til egen undervisning.

Kontakt Thomas Køier eller Jakob Staberg for mere information og pris.

Sjælland

  • THOMAS KØIER
    THOMAS KØIER

    + 45 60 37 78 27
    thomask@edulab.dk

Jylland og Fyn

  • JAKOB STABERG THOMSEN
    JAKOB STABERG THOMSEN

    (+45) 23 98 61 98
    jakob@edulab.dk